Korrugált kartonból készült csúszásgátló papírok
Nehéz termékekhez kifejlesztve
A Sopack korrugált kartonból készült erős csúszásgátló papírokat kínál
A korrugált papírból készült csúszásgátló papír neve „E-hullám”. Az E-hullám csúszásgátló papír 3 összeragasztott rétegből áll. A felső és alsó réteg 180g/m2-os Tapadó papír és a középső réteg 95g/m2 súlyú hullámkarton. Választható opció a nyitott E-hullám, ahol az egyik (vagy afelső vagy az alsó) lap hiányzik. Ez pl. konzervek szállítása esetén kitűnő válaszás lehet (a konzervek a hullámpapírra kerülnek a stabilitás növeléséhez).
Csúszásgátló papír típusok
Nyissa meg a fuvolát
Anyaga: Testliner
Súly: 250 gr/m2
Permetezés: Teljes felület 30 gr/m2
B-fuvola lap
Anyaga: Testliner
Súly:450 gr/m2
Permetezés: Teljes felület 30 gr/m2
E-fuvola lap
Anyaga: Testliner
Súly: 430 gr/m2
Permetezés: Teljes felület 30 gr/m2
Ajánlasunk
Bátran ajánljuk a standard testlinerből készült csúszásgátló papírjankat, a 90gr/m2-es Tapadó papír megfelel a legtöbb ügyfelünk ltalános igényeinek. Teljesen automatizált termelés esetén jobb választás lehet a 150gr/m2-es lap a vákuum fóliázás miatt. Az E-hullám jó választás lehet a raklap és az áru közötti tapadás növelésére. HAsználat során 80%-ban elégnek bizonyul a könnyű bevonat (csúszásgátló pontok sávosan).
Ing. Tomáš Zadina
Csúszásgátló bevonatok típusai
Teljes bevonat
Könnyű bevonat
Négyzetes bevonat
A korrugált karton csúszásgátló lap leírása
- E-hullám – teljes súlya 455gr/m22
A csúszásgátló E-hullámlap tes tliner Tapadó papírból és hullámkartonból áll. A súlyának és a csúszásgátló felületnek köszönhetően - az E-hullám sokkal stabilabbá teszi a rakatot. A súly megnöveli a rakat statikus stabilitását és a csúszásgátló felület megnöveli a dinamikus stabilitást a raklap mozgatásakor. Helyezze az E-hullámot raklap és az áru közé.
- Nyitott E-hullám – teljes súlya 275 gr/m22
A nyitott E-hullámlap testliner Tapadó papírból és hullámkartonból áll. A nyitott E-hullám jó választás kissebb méretű áruhoz mint pl. konzervek, üvegek, hordók, vödrök stb.